Subject: Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", "Riigikantselei", "JM info Shared MB", "Siseministeerium" <[email-masked]>,Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>, <[email-masked]>, "SM Info", "MKM info", "Kultuuriministeerium" <[email-masked]>, "RAM Info"
Date: Mon, 22 Apr 2024 14:27:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist.

Pealkiri: Haridusvaldkonna 2035 ja Noortevaldkonna 2035 arengukavade 
juhtkomisjoni koosolek.

Registreerimise kuupäev: 22.04.2024
Registreerimisnumber: 1.1-7/24/20

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

​Lugupidamisega
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0222
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]